- Dlatego, mając tę służbę, według okazanego nam miłosierdzia, nie zniechęcamy się(słabniemy),
- lecz wyrzekliśmy się ukrytych haniebnych [czynów], nie postępując podstępnie ani nie fałszując słowa Bożego, ale przez ujawnianie prawdy polecamy samych siebie sumieniu każdego człowieka w obliczu Boga.
- A jeśli nawet ewangelia nasza jest zasłonięta, zasłonięta jest dla tych, którzy giną,
- w których bóg tego świata zaślepił umysły, w niewierzących, aby nie świeciła im światłość ewangelii chwały Chrystusa, który jest obrazem Boga.
- Albowiem nie siebie samych głosimy, lecz Chrystusa Jeszu, że jest Panem, o sobie zaś, żeśmy sługami waszymi dla Jeszu.
- Bo Bóg, który rzekł: Z ciemności niech światłość zaświeci, rozświecił serca nasze, aby zajaśniało poznanie chwały Bożej, która jest na obliczu Chrystusowym.
- Mamy zaś ten skarb w naczyniach glinianych, aby się okazało, że moc, która wszystko przewyższa, jest z Boga, a nie z nas.
- Zewsząd jesteśmy uciskani, lecz nie przygnębieni, bezradni, lecz nie zrozpaczeni,
- prześladowani, ale nie opuszczeni, powaleni, ale nie pokonani,
- zawsze śmierć Jeszu w ciele noszący, aby i życie Jeszu zostało w naszym ciele ujawnione.
- Zawsze bowiem my, którzy żyjemy, jesteśmy wydawani na śmierć z powodu Jeszu, aby i życie Jeszu objawiło się w naszym śmiertelnym ciele.
- Tak więc śmierć wykonuje dzieło swoje w nas, a życie w was.
- Mając zaś tego samego ducha wiary, jak jest napisane: Uwierzyłem, dlatego przemówiłem; my [również] wierzymy i dlatego mówimy,
- wiedząc, że Ten, który wzbudził(podniósł) Pana Jeszu, także i nas z Jeszu wzbudzi i razem z wami postawi (przed sobą).
- Wszystko to bowiem dzieje się ze względu na was, aby, im więcej jest uczestników łaski, tym bardziej obfitowało dziękczynienie ku chwale Bożej.
- Dlatego nie upadamy na duchu; bo choć zewnętrzny nasz człowiek niszczeje, to jednak ten nasz wewnętrzny odnawia się z każdym dniem.
- Ten bowiem nasz chwilowy i lekki ucisk przynosi nam przeogromną i wieczną wagę chwały,
- nam, którzy nie patrzymy na to, co widzialne, ale na to, co niewidzialne; albowiem to, co widzialne, jest doczesne, a to, co niewidzialne, jest wieczne.
Brak komentarzy